Przepustnice motylowe – stalowe
Mechanizm napędowy:
- napęd ręczny,
- napęd pneumatyczny obrotowy,
- napęd elektromechaniczny.
Standardowe wykonanie:
- korpus - stal zwykła,
- zawieradło - stal zwykła lub stal zwykła pokryta EPDM,
- uszczelnienie - EPDM,
- kolor: RAL7000.
Przepustnice mogą być również wykonane ze stali nierdzewnej oraz z innych gatunków stali i w wymiarach niestandardowych. Wykonanie nietypowe wg indywidualnych uzgodnień.
Typ |
Średnica |
Wymiary |
Wysokość |
Waga |
mm |
mm |
mm |
kg |
|
ZO-100 |
100 |
208x192 |
50 |
12,5 |
ZO-150 |
150 |
306x265 |
50 |
17 |
ZO-200 |
200 |
371x322 |
50 |
21,5 |
ZO-250 |
250 |
424x367 |
50 |
26 |
ZO-300 |
300 |
448x508 |
70 |
32 |
ZO-350 |
350 |
506x564 |
70 |
38 |
ZO-400 |
400 |
516x573 |
80 |
44 |
Przepustnice motylowe ze stopu aluminium
- jednokołnierzowe i dwukołnierzowe,
- materiał obudowy: stop aluminium,
- dysk uszczelniający z tworzywa EPDM (odporność na ścieranie, max. temperatura 120 st. C) lub ze stali Ni-Cr,
- uszczelnienie: oring na obudowie kołnierza + uszczelka wewnętrzna z EPDM,
- średnice od DN100 do DN400,
- napęd ręczny, pneumatyczny, elektromechaniczny.
Przepustnice jednokołnierzowe
Przepustnice dwukołnierzowe